CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 23, 2011

.............

Tiba2 je aku terpikir, terasa sendiri. Buat apa aku susah2 fikirkan orang, rindukan orang, membantu orang  tapi orang2 itu tak pernah pun fikirkan aku nie. Terlintas balik kenangan2 tapi kadang2 perlu jugak sedar, benda2 tu dah lama berlalu and sekarang lain. Itu semua hanyalah kenangan2 indah~ Aku rasa lebih baik sekarang aku tumpukan masa aku nie kat FAMILY AKU. Kadang2 aku dimarahi, kenapa nak peduli sangat pasal orang sampai kena marah, tengking, maki sebab nk buat sesuatu untuk orang lain. Tapi aku tak kisah pun, lantaklah nak kena apapun asalkan aku dapat menolong. Tapi apa aku dapat? Aku tak nampak pun apa aku yang aku dapat. Tapi aku ikhlas, walaupun orang2 yang aku tolong lepas tu dah tak ingat kat aku. Kadang nak jugak jadi kejam, ''LANTAKLAH DENGAN DIORANG". Tapi aku tak boleh. Takpelah, DAHH LAH. aku malas nak fikir. 
Aku nak ucapkan TERIMA KASIH  kepada mereka yang menghargai aku selama nie. 
 Lantaklah if nak cakap apa lepas nie, aku tak kesah dah ^^
 AKU NAK PENTINGKAN DIRI AKU LEPAS NIE. 
NAK CAKAP AKU  " SELFISH "...
AKU DAH TAKNAK AMIK TAHU, AND TAK AMIK KESAH PUN APA ORANG NAK CAKAP. AKU TAKNAK JADI MACAM DULU,  ASYIK RASA SERBA SALAH.  =) 
AKU NAK BELAJAR MENERIMA DENGAN HATI TERBUKA. =) 
YEAH,  I'M SELFISH, SO???


0 comments: