CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 30, 2011

appreciated them so much.

Kadang- kadang kita leka dengan apa yang kita ada, kita makin tamak untuk mendapatkan segalanya. Tapi tanpa disedari kita sudahpun memiliki apa yang terbaik. KITA LEKA~ 
            Aku ada family yang cukup sporting, tapi ayah sedikit garang, kami manja dengan mama. Ada jugak adik2, mereka nie semua giler2. Masing2 ada perangai sendiri. Dioranglah tempat aku bergurau, bermain, kalau sunyi suara mereka yang mengubatinya. SENANG CERITA DIORANG EVERYTHING UNTUK AKU. TAKDE DIORANG I'M NOTHING..SUSAH, SENANG, DUKA, RANA. SAMA2 HADAPI~  haha, selain FAMILY,  
            Seseorang boyfriend yang sangat aku sayangi JEYHAN SHAHRIN, dia lah yang selalu ada dengan aku selepas family aku. mamat nie suka manjakan aku, dulu takde lah gemuk macam nie, lepas ngan die, jadi segemuk2 tidak! dia akan pastikan semua lengkap untuk aku. sikit pun tak boleh disentuh, dia akan buatkan untuk aku. everything tersedia. semua cukup! dia tak amik kesah pun pasal diri dia, untuk penuhi and sediakan everything untuk aku. aku tak mintak itu semua, just nak dia sayang aku! dia sangat memahami aku, kadang2 even family aku pun kalah! everything dia tahu. tanya jelah kat dia. THANKS YOU SO MUCH CYG, i love u!  DIA TAKDE AKU MUNGKIN GILA!
          Selepas mereka, mestilah BEST FRIEND FOREVER(BFF). Kami kenal time dekat2 sekolah. haha, diorang nie kelakar gler. ada yang hyper, bising- popetpopet, ada yang blur, ada yang ganas and blah2. Diowg nie lah teman sejati, ada ngan aku time aku perlukan diorang. nak ketawa sama2 nak nangis sama2.hidup aku jadi colourful semnjak diorang ada, cygg gler kat diorang nie. ingat lagi time sekolah dulu.............kann kawan2?

 Diorang nie tak boleh digantikan dengan apa pun. even korang bagi aku duit! aku taknak. aku hope diorang akan still ngan aku sampai bler2! 
       ****   I'm sorry for everything yang pernah ekin buat. yang menyakiti hati korang! really sorry but seriously i love all of u. without them. i will never understand life!  
CUKUP DAH KOT, FAMILY DAH ADA, BOYFRIEND DAH ADA, KAWAN2 PUN CUKUP!  jangan sia2kan, nanti seriously akan menyesal!

0 comments: