CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 29, 2011

baru je buat keputusan but tak jadi. they still need me.

tadi baru je bebual ngan seseorang and buat decision nak move to somewhere and find a job. but after berbincang sekali lagi, mama cakap aku memberi keputusan yang amat mengejutkan and cepat dan mama tak prepared apa2. so she asking for a little bit time and i still have to stay in jb. I have no choices but she will let me go after Hari Raya. and aku pun rasa aku belum prepare apa2 untuk ke sana. I'm sorry to both of u, but seriously i need more time. My family still needs me. adooiii, camtu aku stay je dulu. Lagipun nak puasa, adik2 nanti siapa yang nak sediakan diowg sahur, buka? Just DOA kan diri nie akan berjaya nanti. satu hari nanti......And i will make sure my MAMA will be so proud. Bukan aku takut menghadapi cabaran, honestly takut tu mestilah ada, but that is not the main problem, problem is MAMA & ADIK2 aku still perlukan aku. Nak jugak selfish but tak sampai hati lah. seriously tak sampai hati....

0 comments: