CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 14, 2011

hey bitch, i'm warning u. stay away from me!


For ur information. I'm okay. i know that u're happy after U knew that i got myself in a big mess! stupid u, GOD done that for a reason but i know that i'm not arrogant or like to show off . friends know that!!  i just know that u're jealous! if u're not, u will never talk about me again! btw, stop stalking me or my sister! i'm tired to argue and fight with u anymore. 
IF KAU RASA TAK PUAS HATI DENGAN AKU LAGI, MEH SINI JUMPA AKU DEPAN2! aku bukan yang dulu, diam je tak tahu nak bersuara! JUST AKU MALAS JE NAK BERGADUH DENGAN ORANG TAKDE OTAK MACAM KAU!
I TOT WE AGREE TO STAY AWAY AND SHUT EACH OTHER MOUTH!
p/s: i'm okay here. sihat walafiat lagi!!  thanks to those who care about me. appreciated it! TO THOSE who are not happy with my HEALTH CONDITION, THEN GO FUCK URSELF!!  I DON'T THINK THAT I'VE DONE A BIG MISTAKE TO U, ITS JUST A SMALL PROBLEM BETWEEN US! i think u're the one - the childish person, damn childish!!. I'm matured enough so i will not continue it. MALU LAH WEY NAK GADUH2. UMUR DAH MAKIN TUA, SEBELUM KAU NAK CAKAP PASAL SALAH AKU CUBA KAU FIKIR BALIK APA SALAH KAU KAT AKU! pasal aku tahu aku ada buat salah ngan kau. kalau nak bandingkan siapa lagi kurang ajar? aku diam tak bermakna kau boleh buat or cakap sesuka hati kau! mama aku ajar berdiam lagi baik, pasal Allah akan tunjukkan kebenarannya nanti!
BENDA NIE DITUJUKAN KHAS UNTUK SESEORANG, yang KAU jangan nak terasa. tak tahu siapa so jangan nak main teka je okay! i got no problem with U!
  

0 comments: