CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 13, 2011

erm...aku memang degil kadang2 ^^

kalau nak tahu. aku nie memang degil, kepala batu kadang2! kalau aku rasa aku betul then betullah. aku takkan nak mintak maaf!  tu sifat aku yang selalu ditegur. so what?
aku dah nak dekat seminggu tak bebual dengan mama and  adik2 lelaki aku. and baru nie aku jadi SINGLE balik.. owh, entah. tak tahu macam mana nak described rasa2 yang aku rasa sekarang nie. bebas ada, tak biasa ada. sedih, happy, freedom, ENTAHLAH.. sekarang lepas single, aku hilang je tempat aku bergantung and meluahkan perasaan kalau aku ada problems ngan family or kawan2 aku. yeah, i know that I"M ALONE now. lepas nie tak tahu nak bercerita dengan siapa lagi. masing dah busy sekarang!! just aku rasa kadang2 aku diperlakukan tidak adil. tapi takpe lah. is my family problems tak baik kan nak story2 kat orang. just aku terasa sangat. tak setiap masa kita kena mengalah je kan walaupun dengan adik2 sendiri. aku rasa aku dah cukup mengalah. aku keluar rumah sorang2 pun bukan ada yang kesah. anak lelaki je penting!!
apa aku nak buat sekarang? aku akan teruskan dengan plan2 aku. lepas raya nak duduk sendiri. tapi just berdoa yang plan2 aku menjadi. malas lah nak bergantung dengan orang lagi. orang2 tu tak memahami kita. and they just keep doing the same problems and mistakes! i hate it so much.

i wanna go holiday alone. so i can have my peace. 

0 comments: